BB Kremlerin Kralı: Erborian

 

Erborian kremArtık ne yöne baksak BB kremleri görür olduk. Bu mucize kremlerle ilgili daha önce de yazmıştım. Büyük küçük çoğu kozmetik markası yavaştan bu kremleri ürün yelpazesine ekliyor.

İlk BB kremim Garnier idi. Maalesef piyasaya ilk çıkan BB krem olmasının dezavantajını yaşıyordu ve yaşatıyordu, lakin ilk çıkarttıkları ürün karma ve yağlı ciltlere hiç uygun değildi. Sürersürmez parlıyordunuz. Ne kadar farklı cilt tiplerine daha uygun çeşitleri bu sene içinde piyasaya sürmüş olsalar da benim için olan olmuştu…

Hayalkırıklıklarımın boyutu ne kadar büyük olursa olsun pes etmedim ve arayışlarıma devam ettim. Sonunda da tam istediğim gibi bir BB krem buldum. Koreli ünlü kozmetik markası Erborian hem Ginseng özlü hem SPF 25’li. İki tonu bulunuyor, light ve doré. Koyu buğday tenime doré aldım. Çok renk vermiyor ama hafif bir kapatıcılığı var ve o vaad edilen bebeksi cildi sağlıyor.

Her sabah nemlendirici üzerine sürüp makyajımı yapıyorum. Hem çok cilt makyajı yapmama gerek kalmıyor hem de makyajım daha kalıcı oluyor. Hele cildiniz lekesiz ise yanlızca bu ürünü sürüp bile sokağa çıkabilirsiniz.

Sephora’lardan 100 TL’ye satın alabilirsiniz. Kesinlikle değer…

 

Bir Cevap Yazın

