Alterra Volume & Curl Mascara Review

alterra mascara

Ne zamandır ürün yorumu yazmıyordum…E son zamanlarda da yeni ürünler almaya başladım. Yorumlarımı sırasıyla siz canlarla paylaşacağım…Öncelikle rimel:

Favori rimel markamın Maybelline olduğundan rimel dosyamda sizlere bahsetmiştim. Bu sefer bir değişiklik yapmak istedim ve Rossman’larda satılan doğal kozmetik markası Alterra’yı denemeye karar verdim.

Maalesef çok güzel şeyler söyleyemeyeceğim. Fiyatının 8 TL olması gibi müthiş bir avantajı varken ürünün kendisi başarısız. Halbuki fırçası mükemmel. Aynen Maybelline Volume Express Falsies’de olduğu gibi kendinden bombeli bir fırçası var. Aslında sürdüğünüzde çok güzel duruyor ama henüz evden çıkmadan toz halinde dökülmeye başlıyor ve gün içinde göz altınızda siyah halkalar belirmeye başlıyor!

Zaten yaz sıcağında akma korkumdan hiçbir rimeli alt kiripiklerime sürmüyorum. Satın alalı henüz 2 hafta olmasına rağmen çöpü boylamaya mahkum. 😦

Bir Yanıt Bırakın

