Favori kapatıcım: NARS Radiant Creamy Concealer

nars

Gözaltlarım için şu ana kadar hangi markayı kullanmadım ki? Clinique, L’oréal, MAC, Benefit, efsanevi YSL Touche Eclat… Ve nihayet muhteşem bir kapatıcı buldum: NARS. Bu ürün kremsi likit kıvamda, kendi süngeriyle gözaltlarına uyguluyorsunuz ve varlığını unutuyorsunuz. Diğer markalarınkiler gibi ince çizgilere dolmuyor, kek kek olmuyor (“cakey” kelimesini Türkçe’ye çevirdim nasıl olmuş?:)), olduğunuzdan daha yaşlı durmuyorsunuz. MAC’in kapatıcılarına tapan biri olarak  bu ürünü şöyle özetleyebilirim: MAC Moisture Cover’ın kadifemsi kapatıcılığıyla YSL Touche Eclat’ın aydınlatıcılığı tek ambalajda. 

Fiyatı 70-80 TL civarı. NARS’ ın kendi mağazalarında ve Sephora’larda bulabilirsiniz. Ama Sephora’larda bulmanız biraz zor, çalışanlarının söylediğine göre geldiği gibi bitiyormuş. Ben bana uyan rengi Marmara Forum’da buldum ama yanlızca tester vardı, ürünün kendisini alamadım. Ancak 2 ay sonunda Capacity Sephora’da bulabildim. Orta-koyu buğday tenli bir esmer olarak rengimi “Ginger” olarak belirledim ama biraz daha aydınlık ton sevenlerdenseniz esmer bir Türk kızı için en uygun renk “Custard” olacaktır. Ben şahsen fondötenimle aynı renk ya da 1 ton açık kullanmayı seviyorum, bu yüzden sarı alt tonlu Ginger’i satın aldım.

Renklerin swatchları şu şekilde:

nars concealer

Kaynak / Source: cafemakeup.com

4 thoughts on “Favori kapatıcım: NARS Radiant Creamy Concealer

  1. Ben vanilla rengini denemiştim sanırım. Kalıcılığı ve verdiği aydınlığı çok beğenmiştim. Bir de setting powder’ı listemde…

  2. Renkler harika görünüyor ancak ürün boyu da ufak gbi. Kaç ml acaba? eğer kısa sürede bitecekse yine 140 liraya mac concealer palet almak daha mantıklı olacak gibi.

    1. Nars 6 ml. Ama MAC’in paletinin içeriği gerçekten daha fazla. 1 yıldır kullanıyorum paleti ve en çok kullandığım renk bile hala bitmedi. Tabii ben pek MAC’i göz altıma kullanmıyorum fazla ağır buluyorum. MAC’ten gözaltı concealer için başka bir önerim olacak, yakında yazacağım blogda:)

Bir Cevap Yazın

