Rival de Loop Yüz Yağı Review

Rival de Loop

Farkındayım, evet, yüz yağı iğrenç bir kelime ve bu yazının başlığında da geçiyor ama gerçek bu 🙂 Artık yüz yağları “in”. Tabii ki de makyaj yaptıktan 1-2 saat sonra gözeneklerimizden fışkıran yağlardan bahsetmiyorum.  Cilde kaybettiği nemi geri veren, sağlıkla ışıl ışıl parlayan gergin ve yumuşak bir cilde sahip olmamıza yardın eden bakım yağlarından bahsediyorum.

Uzun süredir bu konuyla ilgili araştırma yapıyordum. Malum 30′ uma bastığımdan beri kış aylarında ve bazı dönemlerde yüzüme sürdüğüm en yoğun kremin bile yeterli gelmediğini fark etmiştim.

Araştırmalarım sonucu sadece yüz yağı olarak kullanabileceğim ürünler bulamasam da, Nuxe Huile Prodigieuse ve Caudalie Divine Oil gibi çok amaçlı yağların yüze de kullanılabildiğini biliyordum ama hassas cildimin şerrinden korktuğum için denemeye cesaret edememiştim.

Geçtiğimiz günlerde Alman Drug Store devi Rossman’ da gezerken, yanlızca kendi bünyesinde satılan Rival de Loop markasında bu yüz yağını bulunca, hele ki 19.99′ a bulunca kelimenin tam anlamıyla coştum 🙂

İçeriğinde Q10, Inka ve Makademya fındığı gibi çeşitli bitkisel özler barından bu yaşlanma karşıtı bakım yağını özellikle banyadon sonra haftada 2-3 defa yüzüme, boynuma ve göğüs dekolteme sürerek test ettim. Herhangibir yan etkisi var mı diye sorsanız size yok diyemem. Silikon ve paraben içermese de hassas ciltler için kesinlikle uygun olmadığını düşünüyorum ama yumuşacık ve ışıl ışıl yaptı mı? Kesinlikle evet. Kaldı ki sadece 2 hafta kullanımdan sonra, stresli bir dönemimde burun kenarlarımda kızarma ve pul pul dökülme yaptı. Yağlı cildi ise daha da yağlı yapmadığını söyleyebilirim. Malum, yüz yağı deyince sanki bu tarz ürünlerden sonra daha da yağlı yapacakmış gibi bir önyargı oluşuyor ama kesinlikle böyle bir şey söz konusu değil. Bu fiyata kesinlikle denemeye değer. Eğer normal veya karma-yağlı bir cildiniz varsa denemekten çekinmeyin ama hassas cilt tipine sahip kişilere, ne yalan söyleyeyim, önermem.

Yine de; Rossman rocks! 🙂

Unutmadan. Yüz yağını, yüzünüze masaj yapmak için hiç çekinmeden kullanabilirsiniz. Bununla ilgili bulduğum videoyu sizlerle seve seve paylaşıyorum canlar:

Bir Cevap Yazın

