L’occitane Almond Serisi Gift Box

box set

Aralık doğumlu biri olmanın avantajlarını yavaş yavaş daha iyi anlıyorum… Her geçen gün artan kozmetik merakım sayesinde markaların yılbaşı hediye setlerinin de sıkı takipçisi oldum. Geçen seneki doğumgünümde aldığım metal Gingerbread Man metal kutu içerisindeki tarçın ve bal serisiyle coşan ben, bu sene de aldığım badem özlü seri hediye kutusuyla iyice coştum. İçeriğinde L’occitane’ın en beğenilen badem özlü yağı Supple Skin Oil, vücut losyonu mis kokulu Milk Concentrate, Badem özlü peeling etkili sabun ve badem özlü duş yağı bulunduran setin fiyatı 269 TL. Yağ ve losyonun fiyatı zaten bu kadar ediyor diyip kıydım aldım. Gramajı yüksek, gayet bereketli bu seti kaçırmayın derim. Kutunun tatlılığı bile tek başına yeter.

inside the box

Hassas ciltlere birebir badem özünü gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Bir Bebak Acıbadem Sütü fanı olarak yıllardır kullandığım L’occitane Almond serisinin , kuru cildimi pırıl pırıl ve akabinde yumuş yumuş yapan vücut yağı ve yüze de gönül rahatlığıyla kullanılabilen bademli sabunu bu setin içindeki favorilerim.

Jlo

Vücut yağını sürünce bacaklarınız aha da JLo’nunkiler gibi ışıl ışıl oluyor 🙂 Bisous.

Bir Yanıt Bırakın

