Eskisi gibi olmasa da Alessandra Ambrosio

alessandra 2

Neredeyse 15 yaşımdan beri moda dergisi okuyorum. Eskiden çok iyi hatırlıyorum, 1999 senesi ve 2000’li yılların başlarında bir Elle, Harper’s Bazaar, Marie Claire ya da (o zamanlar Türkiye’de yoktu) Vogue alırdım, kapakları Editorialları Giseleller Alessandralar Adrianalarla yıkılırdı. Daha eski mankenler onlar gibi değildi, onlardan sonra da kimse yerlerini dolduramadı. Şimdi bakıyorum cılız suratsız seksapelden uzak ufacık kızları star diye pazarlamaya çalışıyorlar. Bir Cara Delevigne var o da komik ve şirin diye patladı, ki kanımca daha çok karakteri iş yapıyor ki bu da sevindirici (kalın kaşlarını da unutmamak lazım). Yılların klas saat markası Tag Heuer bile esprili bir ifadeyle poz veren Cara’yı kampanya kızı yaptı:

cara

Bir baktım ki bu ayki L’Officiel dergisinde eskilerden Alessandra Ambrosio kapakta. Editorial olarak hiç fena değil. Victoria’s Secret bu kızla Adriana gidince ne yapacak hala merak ediyorum. Ortalığı yıkacak kadar star ışığına sahip bir kız da görünmüyor ortalıkta. Gerçi erkeklere fark etmez zayıf uzun bouylu manken olsun yetiyor onlara:)

Neyse. Çekimden bazı kareler…Daha fazlasını görmek isterseniz Haziran sayısını satın alabilirsiniz.

alessandra 1

alessandra  3

Bir Cevap Yazın

