Güzel Elbiseler Postu

Bu elbiseleri bizim buralarda bulabileceğinizden şüpheliyim ama tek amacım dünya üzerinde bu kadar güzel elbiselerin var olduğunu sizlere göstermek. Bu elbiselerin ortak paydası, her birinin renginin muhteşem olması!

Emily Blunt Elie Saab içinde:

Cameron Diaz bu elbiseyi Oscar’larda giymiş:

Lily Collins filminin Paris galasına bu şekilde katılmış:

Biz gün içinde jean pantolonlarımızla gezeduralım, Dita von Teese günlük kıyafet olarak bunun gibi elbiseleri tercih ediyor:

Erkek Fatma Kristen Stewart ta Kid’s Choice ödülleri için baştan aşağı maviyi tercih etmiş:

Yoksa o gördüğüm bir gülümseme mi? Hayret ki ne hayret! 🙂

4 Comments

  1. emily blunt’ı bir tek ben mi umut akyürek’in az estetikli haline benzetiyorum ya!? ama elbisesi bence de çok güzel 🙂 cameron diaz’ınkine de bayıldım ama kollar çok kaslı olunca üstünde o kadar da bayılamadım.. normalde dönüp bakmayacağım bir kumaş lily colins’in elbisesi olunca kesiminden dolayı muhteşem! kirsten stewart saks mavi – overdose’su yapmış ama olmamış diyorum ben 😀

    1. Cameron kollar kaslı maslı ama taş olmuş bence..californian girl loo’la o renk cuk torumuş..
      kristen ise giyinmeyi beceremiyor bence..ona kalsa her yere ked’s ve converse giyecek:) birileri onun yerine” gel kızım şu cici bixi elbiseyi giy şu prömiyere” diyor o da “naapalım el mahkum” diyip giyiyor sanki:)))..taşıyamıyor kısaca..

Yorum bırakın